Reklamation

Garanti og reklamation hos Ditur.dk:

Som kunde hos Ditur.dk er du beskyttet er den danske købelov og har 2 års reklamationsret på dine varer. Ved reklamation skal du kontakte kundeservice på kontakt@ditur.dk, hvor du vil få tilsendt en returlabel.

Ditur.dk er forpligtet til at udføre udbedring, hvis der er tale om en oprindelig mangel ved produktet, som medfører, at produktet på tidspunktet for levering ikke var funktionsdygtigt eller intakt.
Reklamation skal ske senest 2 år fra leveringsdagen eller indenfor produktets garantiperiode for at forpligte Ditur.dk til at foretage udbedring. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at manglen er konstateret. Reklamation indenfor 2 måneder anses som værende rettidig.
Udbedring af forhold som skyldes købers behandling, herunder skødesløshed eller fejlagtig behandling og hærværk er ikke omfattet af Ditur.dk’ forpligtelse til udbedring.
Ditur.dk kan ombytte produkter med tilsvarende produkter efter Ditur.dk’ vurdering.

Bemærk, at vi fakturerer et administrations- og forsendelsesgebyr for ugyldige reklamationer, som ikke er dækket af reklamationsretten.