Handelsbetingelser
Købsbetingelser gældende på Ditur.dk.
Ditur.dk ApS
CVR: 35636919
Adresse: Elmegårdsvej 38, 8361 Hasselager
Telefon: +45 78 78 21 03
E-mail: kontakt@ditur.dk
1. Afgivelse af ordrer
Når du afgiver en ordre via vores hjemmeside, er det ikke en juridisk bindende aftale. Ditur har derfor mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt eller lignende situationer. Vi sender først en bindende ordrebekræftelse/faktura til dig, når vi har afsendt de varer, du har bestilt.
Når du har afgivet en ordre via vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en e-mail med en oversigt over de varer, du har bestilt. Denne e-mail fungerer som en elektronisk kvittering for modtagelsen af din ordre. Vær opmærksom på, at det automatiske svar ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse.
Aftalen mellem dig og Ditur er først bindende, når du modtager en e-mail fra os, som bekræfter, at varen er afsendt. Vi trækker ikke penge på din konto, før du har modtaget denne bekræftelse, og varen er afsendt.
2. Priser
Hos Ditur er alle priser i DKK (danske kroner) og angivet inkl. moms og afgifter.
3. Betaling
For at sørge for en sikker håndtering af betalinger samarbejder vi med Billwerk. Betaling til Ditur.dk kan ske ved brug af følgende betalingsmidler: Visa/Dankort, MasterCard, MobilePay, Google Pay, Apple Pay, Klarna, ViaBill, Anyday, bankoverførsel og gavekort.
Hvis du betaler med et internationalt betalingskort, såsom Visa eller MasterCard, vil beløbet blive reserveret på din konto i overensstemmelse med kortets vilkår, indtil vi gennemfører eller afviser betalingen. Ved betaling med Dankort reserveres der ikke et beløb.
Bemærk, at hvis du anvender MobilePay, afhænger reservationen af betalingen af det betalingskort, der er tilknyttet appen.
3.1 Gavekort
Hvis du har et gyldigt gavekort fra Ditur.dk, kan du bruge dette som betalingsmiddel ved at indtaste den unikke kode i checkout. Gavekort til www.ditur.dk er gyldige i 2 år fra udstedelsesdatoen. Du har derudover ret til at få gavekortet udbetalt i gavekortets løbetid + 12 måneder.
4. Levering
Vi tilbyder følgende leveringsformer:
- Afhentning i Ditur-butik
- BRING - Levering til pakkeshop eller privatadresse
- BURD Delivery - Aftenlevering til privatadresse
- (Udland) DHL - Levering til privatadresse
Læs mere om, hvilke lande vi leverer til samt vores leveringsmetoder og priser her.
Prisen for en standardlevering er 39 kr. (PostNord- Levering til pakkeshop). Andre leveringsmetoder kan være dyrere.
Bemærk, at gratis fragt er én blandt mange fordele i vores kundeklub. Læs mere om vores kundeklub her.
Den forventede leveringstid for din bestilling vises, når du vælger leveringsmetode under checkout-forløbet. Den angivne leveringstid er vejledende og kan derfor variere
4.1 Afhentning
Du har mulighed for at afhente din ordre i en af vores butikker. Den forventede leveringstid for afhentning samt pris vil blive vist, når du vælger leveringsmetode under checkout-processen.
Bemærk, at i perioder med ekstraordinær travlhed er det ikke muligt at afhente i butik.
4.2 Ansvar for levering
Ditur er ansvarlig for din ordre indtil leveringstidspunktet. Leveringstidspunktet defineres som det øjeblik, du modtager pakken, enten ved afhentning i en pakkeshop eller i en Ditur-butik.
Bemærk, at hvis du har givet leveringsfirmaet tilladelse til at aflevere pakken foran din dør i tilfælde af dit fravær, anses pakken for leveret, så snart den er afleveret. Leveringstidspunktet er dermed, når pakken er afleveret, og du som køber bærer ansvaret for pakken fra dette tidspunkt, hvis du har givet sådan en tilladelse.
4.3 Uafhentede pakker
Det er dit ansvar at modtage eller hente din pakke i overensstemmelse med de instrukser, du modtager i forbindelse med levering. Pakker, som ikke er afhentet inden den dato, der er anført i leveringsmeddelelsen, vil blive returneret til vores lager.
Når vi får en uafhentet pakke retur, opbevarer vi denne, indtil vi bliver gjort opmærksom på, om du vil have pakken fremsendt igen, eller om du ønsker at fortryde dit køb.
Vi opkræver de reelle omkostninger, der er forbundet med, at pakken kommer retur til os. Ønsker du ny levering, kan dette ske mod betaling for et nyt pakkelabel.
Bemærk, at afhentning i butik skal ske inden for 14 dage.
5. Reklamationsret
Du bedes oprette en reklamationssag via vores reklamationsportal.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Afhængig af situationen kan du få varen repareret, ombyttet, få pengene retur eller et prisafslag. Reklamationsretten gælder ikke for fejl eller skader forårsaget af forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere "inden for rimelig tid" efter at have opdaget manglen eller fejlen. Når opretter en reklamation gennem reklamationsportalen, får du tilsendt en gratis pakkelabel.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Ditur.dk ApS
Elmegårdsvej 38, 8361 Hasselager
Bemærk, at vi ikke modtager forsendelser pr. efterkrav eller uden omdeling.
5.1 Reklamation ved pre-owned og demoprodukter
Når du køber pre-owned, eller demoprodukter, er du stadig beskyttet af købeloven. Da disse produkter er unikke, kan de ikke ombyttes til nye varer. Hvis du har en berettiget reklamation, vil du få dine penge tilbage.
6. Fortrydelsesret
Du kan fortryde dit køb uden begrundelse inden for 14 dage, fra levering er sket. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, er fortrydelsesretten gældende fra det tidspunkt, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.
6.1 Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, kan du returnere én eller flere af dem, selvom de er købt i samme ordre. Vær opmærksom på, at dette ikke gælder for bundles. Bundles betragtes som én samlet enhed. Ønsker du at fortryde købet af et produkt i et bundle, skal du derfor fortryde hele dit bundle og returnere alle varerne.
Bundle-produkter kan eksempelvis være urbokse inklusiv ure, gavesæt eller lignende, hvor flere produkter sælges som en samlet enhed.
Bemærk, at ved køb af 2 for 1-tilbud, bundlede produkter eller andre tilsvarende tilbud, hvor der er inkluderet et gratis produkt, skal hele ordren returneres for at få refunderet hele beløbet. Hvis det gratis produkt ikke returneres, vil det refunderede beløb blive reduceret med værdien af det gratis produkt.
6.2 Undtagelser til fortrydelsesretten
Fortrydelsesretten bortfalder ved køb af personaliserede produkter. Dette omfatter produkter, der er indgraveret eller tilpasset.
6.3 Sådan fortryder du
Du fortryder ved at give os klar besked om, at du fortryder. Det kan du gøre ved at bruge vores returneringsportal, som du kan finde her. Alternativt kan du sende en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder, til kontakt@ditur.dk, eller du kan kontakte os pr. telefon: +45 78 78 21 03.
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
6.4 Returnering af varen og returomkostninger
Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende den retur eller aflevere den i en af vores butikker uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Du hæfter selv for returomkostninger af varen. Ved brug af vores returlabel fratrækkes 39 kr. fra refusionen. Vælger du at få din returnerning udbetalt på gavekort, får du dog gratis returfragt.
6.5 Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse
Hvis du fortryder dit køb og opfylder de angivne kriterier, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage inklusiv eventuelle leveringsomkostninger i forbindelse med dit oprindelige køb. Dog gælder følgende undtagelser:
- Hvis du har købt flere varer i én ordre og kun ønsker at returnere en del, vil leveringsomkostningerne ikke blive refunderet
- I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, vil beløbet blive fratrukket købsprisen
- Du skal selv betale for udgifterne ved tilbagelevering af varen i tilfælde af fortrydelse. Ved brug af vores returlabel fratrækkes 39 kr. fra refusionen. Vælger du at få din returnerning udbetalt på gavekort, får du dog gratis returfragt.
- Udgifter til specialfragt vil ikke blive refunderet, herunder DHL Express. Vi refunderer værdien svarende til den billigste leveringsmetode.
Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at vi har modtaget besked fra dig om, at du ønsker at fortryde købet. Tilbagebetalingen vil blive gennemført med samme betalingsmiddel, som du brugte ved den oprindelige transaktion, medmindre at du har givet os udtrykkeligt samtykke til noget andet.
Vi forbeholder os retten til at tilbageholde refusionen, indtil vi har modtaget den returnerede vare, medmindre at du inden da kan fremvise dokumentation for, at du har returneret den.
6.6 Varens stand ved returnering
Ifølge dansk lov har du som udgangspunkt altid 14 dages returret på online køb, selvom du har brudt forseglingen og taget produktet i brug. Du skal dog være opmærksom på, at du kan blive ansvarlig for at betale for den værdiforringelse, som brugen af produktet har medført. Værdiforringelse vurderes altid konkret og kan variere. På visse produkter udgør emballagen en stor værdi for produktets nysalgsværdi, og derfor er det vigtigt, at du passer godt på emballagen og ikke beskadiger den.
For at sikre at du får alle pengene retur ved returnering, er det vigtigt, at varen er i samme stand, som da du modtog den. Dette indebærer, at varen ikke må være beskadiget, snavset eller på anden måde forringet, og at alle originale mærker, etiketter og emballage skal være intakt. Hvis varen har været brugt på en måde, der åbenlyst forringer varens værdi, forbeholder vi os retten til at reducere det beløb, som du får refunderet. For at sikre en fuld refusion anbefaler vi derfor, at du håndterer varen forsigtigt og kun prøver den på samme måde, som du ville gøre i en fysisk butik.
7. Returret
Udover din lovbestemte ret til at fortryde dit køb tilbyder Ditur dig muligheden for at returnere dine varer senest 99 dage efter købet. Hvis du bruger vores udvidede returret, skal varen returneres til os ubrugt,i ubrudt emballage og ubeskadiget stand. Du betaler selv for returneringen. I forbindelse med oprettelse af retursagen på vores returportal vil du modtage en returlabel, der kan benyttes til at sende varen retur. Brug af vores returlabel koster 39 kr., som vil blive modregnet det beløb, du får retur.
Bemærk, at ordrer, som er gennemført som en del af specielle kampagner såsom "TikTok spin", vil blive modregnet 79 kr. ved brug af vores returlabel.
Returretten ændrer ikke ved din lovbestemte ret til at fortryde købet, som er beskrevet ovenfor. Returretten på de 99 dage er gyldig fra købstidspunktet.
7.1 Returret ved pre-owned og demoprodukter
Ved køb af pre-owned og demoprodukter bortfalder de sædvanlige 99 dages returret, da varerne kan have været taget i brug før eller have unikke kendetegn. Dette påvirker dog ikke de lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, som også er gældende ved køb af pre-owned og demoprodukter.
8. Særligt for pre-owned og demoprodukter
Pre-owned produkter er produkter, som har haft en tidligere ejer, kan have været brugt tidligere eller have enkelte fejl eller mangler, der gør, at produktet ikke kan sælges som nyt, men som stadig fungerer optimalt.
Demoprodukter er nye produkter, som kan have været brugt til præsentation, udstilling eller markedsføring. Det kan eksempelvis være produkter, der har været vist frem i butik, anvendt til at tage produktbilleder eller brugt i kampagner, men som stadig er i god stand og funktionelt intakte.
Vurdering af stand samt evt. fejl og mangler på produktet vil tydeligt fremgå på det enkelte produkt.
9. Klagemuligheder
Hvis du ønsker at klage, har du mulighed for at henvende dig til vores kundeservice på 78 78 21 03 eller kontakt@ditur.dk. Vi bestræber os altid på at finde en løsning, som alle parter er tilfredse med. Hvis vi ikke sammen finder en løsning, har du følgende klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til mæglerteamet for forbrugerklager.
Find Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus her eller via linket her: http://kpo.naevneneshus.dk.
10. Tilmelding til Diturs nyhedsbrev
Ved at tilmelde dig nyhedsbrevet accepterer du, at Ditur ApS må sende markedsføring til dig via e-mail, SMS og MMS vedrørende produkter, som er relevante for dig, herunder ure, urkasser, urtilbehør, urværktøj, smykker, tilbehør, tilbud, salg, konkurrencer, events og andre lignende markedsføringstiltag. Du accepterer endvidere at modtage service-e-mails vedrørende afbrudte bestillingsprocesser.
Henvendelser vil kun blive sendt ud fra Ditur ApS. Du kan altid afmelde dig fra vores nyhedsbrev. Du kan læse om Diturs behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder i vores privatlivspolitik her.
11. Club Ditur
Club Ditur er åben for alle, der tilmelder sig online via vores hjemmeside. Medlemskabet er gratis, og når du melder dig ind, accepterer du nedenstående vilkår og betingelser.
Bemærk, at hvis du ikke tidligere har handlet hos os, vil du starte på Bronze-niveau. Hvis du tidligere har handlet hos os med den e-mailadresse, du bruger ved tilmelding, vil dine samlede tidligere køb automatisk placere dig i det medlemsniveau, der matcher din historik. På denne måde anerkender vi din loyalitet fra første dag i klubben.
11.1 Medlemsniveauer og avancement
Club Ditur har seks niveauer: Bronze, Sølv, Guld, Platin, Diamant og Black. Nye medlemmer tildeles et niveau baseret på tidligere køb. Er du ny kunde, uden tidligere køb, vil du starte på Bronze-niveau. Hvert niveau giver flere fordele såsom et højere antal optjente point pr. ordre samt lavere grænser for gratis levering. Optjente point kan bruges i vores eksklusive Pointshop. Du kan altid se, hvor meget du mangler for at komme til næste niveau i overblikket for din konto. Alle medlemmer kan se de fordele, der er tilgængelige på hvert niveau, med undtagelse af vores øverste niveau, Black. Fordelene i Black-niveauet er unikke og kun kendt af de medlemmer, der opnår dette eksklusive niveau.
11.2 Fordele og belønninger
Som medlem nyder du godt af forskellige fordele, der vokser, jo højere niveau du når. En af de primære fordele er point, som du optjener ved køb på vores webshop. På Bronze-niveau optjener alle medlemmer 10% af købesummen som point. Læs mere om vores Pointshop nedenfor. Procentsatsen varierer på de forskellige niveauer.
Derudover får du som medlem adgang til din fulde købsoversigt samt en oversigt over dine produktanmeldelser, som giver et personligt indblik i din oplevelse med os. Andre fordele inkluderer lavere grænser for gratis levering samt rabat på gaveindpakning og services som indgravering, batteriskift og glasbeskyttelse. Disse fordele udvides løbende - jo højere niveau du opnår, jo større fordele får du adgang til.
11.3 Betingelser for fordele
Som medlem af Diturs kundeklub har du allerede fra Sølv-niveau mulighed for gratis fragt. Du kan få gratis fragt, hvis du køber for mere end det specifikke beløb, der er angivet på dit niveau. Gratis fragt gælder på PostNord pakkeshop samt afhentning i en vilkårlig butik. Dette vil være tydeligt på leveringssiden, når du gennemfører ordren.
Indgravering: Som medlem af Diturs kundeklub får du som Guld-, Platin-, Diamant- eller Black-medlem en lavere pris på indgravering. Prisen for indgravering vil være tydelig i indkøbskurven, hvis du er logget ind.
Gaveindpakning: Som medlem af Diturs kundeklub får du som Guld-, Platin-, Diamant- eller Black-medlem en lavere pris på gaveindpakning. Prisen for gaveindpakning vil være tydelig i indkøbskurven, hvis du er logget ind.
Batteriskifte: Som medlem af Diturs kundeklub får du som Guld-, Platin-, Diamant- eller Black-medlem en lavere pris på batteriskifte. Prisen kan du få ved at vise din profil i en af vores butikker. Du kan bestille et batteriskift via vores serviceportal her.
Gratis returfragt: Som medlem af Diturs kundeklub får du som Guld-, Platin-, Diamant- eller Black-medlem gratis returfragt. Du skal stadig registrere returen på Diturs returside.
Optjening af point: Som medlem optjener du point for hver ordre. Ved køb af gavekort optjenes point på selve købet af gavekortet, men ikke ved indløsning eller brug af gavekortet.
11.4 Pointshop
De point, du optjener ved køb, samles på din konto og kan udelukkende bruges i vores medlemseksklusive Pointshop. Her kan du være heldig at finde særligt udvalgte produkter, som kun er tilgængelige for klubbens medlemmer. Nogle af disse varer kan kun købes med point og kan ikke købes for almindelig valuta.
Point har en gyldighed på 12 måneder fra datoen for dit seneste køb. Hvert nyt køb forlænger automatisk gyldigheden af alle opsparede point med yderligere 12 måneder, så længe der handles inden for denne periode.
Optjente point bliver først tilgængelige på din konto, når returretten på de 99 dage er udløbet. Hvis du ønsker at få dine point udbetalt tidligere, gælder følgende:
- Du kan tidligst få dine point udbetalt efter den 14 dages lovbestemte returret
- Ved at frasige dig den resterende del af Diturs udvidede 99 dages returret, kan du modtage dine point på din konto
Du indløser dine point inde på din konto, og hermed frafalder returretten.
Bemærk, at optjente point er personlige og ikke kan overdrages til andre.
11.5 Kommunikation
Som en del af dit medlemskab i kundeklubben accepterer du at modtage personligt tilpasset kommunikation via e-mail. Disse beskeder kan indeholde særlige tilbud, opdateringer om dit medlemsniveau og eksklusive kampagner. Ved at melde dig ind accepterer du at modtage disse beskeder, som er en central del af oplevelsen i kundeklubben.
Ønsker du fortsat at være medlem, men ikke modtage personligt tilpasset kommunikation, kan du til enhver tid afmelde vores kommunikation via linket i de e-mails, du modtager fra os.
11.6 Opsigelse af medlemskab
Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab ved at kontakte vores support. Ved opsigelse mister du eventuelle ubrugte point og får ikke længere adgang til eksklusive fordele og varer i Pointshoppen.
11.7 Privatlivspolitik
Alle personoplysninger, der indsamles i forbindelse med dit medlemskab, behandles i overensstemmelse med vores privatlivspolitik, som du kan finde på vores hjemmeside her. Ved at melde dig ind i Kundeklubben accepterer du, at dine data anvendes i henhold til denne politik.
11.8 Ændringer i vilkår
Vi forbeholder os retten til at justere vilkårene for, hvordan point optjenes, udløber og anvendes samt til at ændre de øvrige medlemsfordele. Dette kan omfatte både udfasning af eksisterende fordele og tilføjelse af nye, hvilket kan påvirke allerede optjente point. Derudover kan vi løbende foretage ændringer i vores behandling af dine personoplysninger.
Ved væsentlige ændringer i Club Ditur vil du blive informeret skriftligt via din registrerede e-mail med mindst en måneds varsel. Det er derfor vigtigt, at dine kontaktoplysninger under "Kontoinformation" på ditur.dk er opdaterede. Dit medlemskab og de optjente point vil fortsat være gyldige i denne varselsperiode. Hvis du ikke kan acceptere ændringerne, har du mulighed for at melde dig ud af Club Ditur, før ændringerne træder i kraft.
Ændringer, der ikke er væsentlige, eller som er til din fordel, kan gennemføres uden forudgående varsel.
12. Garantibetingelser
Ditur tilbyder en ekstra tryghed ved køb af ure gennem muligheden for at tilkøbe en udvidet garanti til et specifikt produkt med binding i enten 1, 2, 3 eller 5 år. Prisen for hele bindingsperioden tillægges produktets pris ved checkout.
12.1 Diturs udvidede garanti dækker:
- Beskadiget eller ikke-fungerende urværk
- Fald- og brudskader
- Skader efter slag, stød og vibrationer
- Ødelagt urglas
- Skader på urkasse, spænde, lænker, krone, visere mv.
- Vandskader og kondens (mindst 6 ATM)
- Design-, materiale- og fabrikationsfejl
12.2 Diturs udvidede garanti dækker ikke:
- Erstatning af mistede dele (krone, sten, rem dele etc.)
- Kosmetiske skader
- Normal slitage ved almindelig brug på eksempelvis læder, tekstiler, batterier
- Vandskader på ure med 5 ATM eller mindre
- Groft uagtsomme og forsætlige skader
12.3 Købers rettigheder ifølge garantien
Hvis der opstår en skade omfattet af garantien, har køber ret til at få uret repareret eller ombyttet. Hvis det beskadigede produkt ikke kan repareres og er udgået fra leverandøren, vil forbrugeren blive tilbudt et tilsvarende produkt eller et gavekort til Ditur tilsvarende værdien af uret på købstidspunktet. Diturs udvidede garanti påvirker ikke køberens mangelsbeføjelser og rettigheder efter købeloven.
12.4 Hvem gælder Diturs udvidede garanti for?
Diturs udvidede garanti følger køberen af produktet med garanti jf. navnet på kvitteringen. Det vil sige, at Diturs udvidede garanti kun er gyldig, såfremt det fortsat er køberen, der er ejermand af produktet, som garantien er bundet op på. Ved eventuel salg/overdragelse af produktet med garanti til ny ejermand, vil uret, på overdragelsestidspunktet, således ikke længere være omfattet af garantien.
12.5 Hvad skal du gøre, hvis der sker en skade?
Bliver dit ur beskadiget, og du ønsker at benytte dig af den udvidede garanti, skal du henvende dig til Diturs kundeservice og beskrive skaden senest 7 dage efter, at skaden er sket.
12.6 Sikkerhedsforskrifter og krav om forsigtighed
Sikkerhedsforskrifter: Forbrugeren forpligter sig til at sørge for, at forbrugerens produkt bruges og opbevares korrekt i overensstemmelse med producentens anvisninger. Produktet skal bruges, som det er beregnet og fremstillet til.
Forsigtighedskrav: Det købte produkt med udvidet garanti skal behandles med normal forsigtighed, så eventuelle skader så vidt muligt forhindres.
12.7 Fortrydelsesret og opsigelse af garantiaftale
Ved køb af Diturs udvidede garanti har du 14 dages fortrydelsesret og 99 dages returret. Fristen starter fra den dag, du modtager din kvittering og bekræftelse på købet af et produkt med Diturs udvidede garanti.
Hvis du returnerer produktet, som den udvidede garanti er knyttet til, ophører garantien automatisk, og det fulde beløb for både produktet og garantien refunderes til samme betalingsmetode, som du anvendte ved købet. Dette forudsætter, at de almindelige vilkår for returnering er opfyldt.
Hvis du har købt flere ure af samme model, men kun tilkøbt udvidet garanti til en del af dem, vil returnering af et eller flere ure af samme model blive betragtet som returnering af ure uden udvidet garanti. Hvis antallet af returnerede ure overstiger det antal, som garantien ikke er tilknyttet, vil den udvidede garanti også blive refunderet.
12.8 Ophævelse af Diturs garantiaftale
Såfremt det vurderes, at kunden bevidst har udført en handling, som har til formål at udnytte betingelserne i den udvidede garanti, kan Ditur opsige aftalen mod en refundering af et beløb tilsvarende det resterende af den tilkøbte periode med udvidet garanti.
13. PriceRunner Købsgaranti
Hos Ditur er vi omfattet af PriceRunner købsgaranti. Læs mere her.
Læs om de generelle betingelser og vilkår for PriceRunner købsgaranti her.
Opdateret 27.03.2025