Reklamation

1

Du har 2 års reklamationsret, når du handler hos Ditur.dk

Inden du opretter en reklamation bedes du kontakte kundeservice på kontakt@ditur.dk, hvor du får svar indenfor 24 timer i hverdage.


Sådan opretter du en reklamation:

  1. Oplever du fejl på din vare, efter du har taget den i brug, skal vi derfor have din vare ind som en reklamation, så vi kan udbedre fejlen eller ombytte til en ny. 
  2. På portalen bliver du bedt om at udfylde navn, adresse, e-mail og ordrenummer. Når du har gjort dette, kan du hente og printe en reklamationsseddel og en pakkelabel til din forsendelse. 
  3. Du modtager også både reklamationsseddel og pakkelabel på e-mail. 
  4. Reklamationssedlen skal du udfylde med information om dig, årsag til reklamationen og dit ordrenummer. Dennes skal sendes med din vare ind til os. 
  5. Din pakkelabel skal klistres uden på pakken. Fragtomkostninger i forbindelse med en reklamation er gratis for dig, med mindre reklamationen er uberettiget. Når du bruger vores label, er din pakke fuldt forsikret og sporet under forsendelsen.

Vi sørger for at få din vare vurderet og sent retur til dig hurtigt og effektivt uden omkostninger. Dog kan behandlingstiden i travle perioder variere op til 14 dage.

Du har 2 års reklamationsret på din vare. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at fejlen er konstateret og senest 2 måneder efter.

Udbedring af forhold som skyldes købers behandling, herunder skødesløshed eller fejlagtig behandling og hærværk, er ikke omfattet af Ditur.dks forpligtelse til udbedring.