Opret en reklamation her!

Oplever du en fejl eller mangel ved en vare?

Bare rolig. Hos Ditur.dk garanterer vi, at vi finder en hurtig og god løsning på din reklamation. Først skal vi have oprettet en reklamation på sagen.

Du opretter din reklamation lige her

Ved at klikke på ovenstående link kan du nemt og hurtigt printe en returlabel samt reklamatios-seddel. Når du først har sendt varen afsted må du forvente, at høre fra os indenfor 3-4 hverdage.

Vi gør opmærksom på, at det er vigtigt, at du ufylder reklamations-seddlen, der også findes via ovenstående link. Dertil gør vi ydereligere opmærksom på, at omkostninger til en uberettiget reklamation kan blive faktureret til kunden. Er du i tvivl om din reklamation er berettiget, så start med at send mail til kontakt@ditur.dk. Her kan du med fordel vedlægge billeder af en eventuel fejl/mangel.  

Som kunde hos Ditur.dk er du beskyttet af den danske købelov, og har 2 års reklamationsret på dine varer. Ved reklamation skal du kontakte kundeservice på kontakt@ditur.dk

Ditur.dk er forpligtet til at udføre udbedring, hvis der er tale om en oprindelig mangel ved produktet, som medfører, at produktet på tidspunktet for levering ikke var funktionsdygtigt eller intakt.
Reklamation skal ske senest 2 år fra leveringsdagen, eller indenfor produktets garantiperiode, for at forpligte Ditur.dk til at foretage udbedring. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at manglen er konstateret. Reklamation indenfor 2 måneder anses som værende rettidig.
Udbedring af forhold som skyldes købers behandling, herunder skødesløshed eller fejlagtig behandling og hærværk er ikke omfattet af Ditur.dk’ forpligtelse til udbedring.
Ditur.dk kan ombytte produkter med tilsvarende produkter efter Ditur.dk’ vurdering.

Bemærk, at vi fakturerer et administrations- og forsendelsesgebyr for ugyldige reklamationer, som ikke er dækket af reklamationsretten.