SUMMER SALE - MINDST 40% RABAT - SHOP HER!  

Reklamation

1

Du har to års reklamationsret, når du handler hos Ditur. 

Inden du opretter en reklamation bedes du kontakte kundeservice på [email protected]. Her får du svar indenfor 24 timer i hverdage. 

For at sikre dig hurtig og god service opfordrer vi dig til, at tage et billede eller en video, der illustrerer fejlen eller manglen på din ordre, angive dit ordrenummer og give en detaljeret beskrivelse ved kontakt. 

Skal du oprette en reklamation?

Du skal være velkommen til at oprette en reklamation hvis 

  • Du har modtaget en forkert vare 
  • Du har modtaget en defekt vare 
  • Dit produkt er mangelfuld, og manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug

Hvordan opretter jeg en reklamation?

  1. Oplever du fejl på din vare, efter du har taget den i brug, skal vi have din vare ind som en reklamation, så vi kan udbedre fejlen eller ombytte til en ny.
  2. På portalen bliver du bedt om at udfylde navn, adresse, e-mail og ordrenummer. Når du har gjort dette, kan du downloade og printe en reklamationsseddel og en pakkelabel til din forsendelse. 
  3. Reklamationssedlen skal du udfylde med dine kontaktoplysninger, en detaljeret beskrivelse af årsagen til reklamation og dit ordrenummer. Denne skal vedlægges i pakken du sender ind til os.
  4. Din pakkelabel skal klistres uden på pakken. Herefter er du klar til at sende din reklamation afsted hos din nærmeste GLS shop.
    Når du benytter vores label, er din pakke fuldt forsikret og sporet under forsendelsen. Dog anbefaler vi altid, at du får en kvittering for afsendelse i den shop du indleverer pakken i. 

Hvad koster en reklamation?

Er reklamationen berettiget betaler vi dine fragtomkostninger. Reklamationen skal være oprettet via vores reklamations portal og du skal benytte den pakkelabel du kan downloade derfra. 

Hvor lang tid tager en reklamation?

Vi sørger for at få din vare vurderet og sendt retur til dig hurtigt og effektivt. Dog kan behandlingstiden i travle perioder vare op til 14 hverdage. 

Omhandler din reklamation en vare fra et autoriseret brand, er vi nødsaget til at sende denne ind til forhandleren. Her er behandlingstiden længere og kan tage op til 6 uger. 

Udbedring af forhold, som skyldes købers behandling, herunder skødesløshed eller fejlagtig behandling og hærværk, er ikke omfattet af Diturs forpligtelse til udbedring.