💥 Gør et kup til Januarudsalg! Klik her 👈

Reklamation

1

Du har 2 års reklamationsret på alle varer købt hos Ditur.

Reklamationen skal ske inden for rimelig tid, efter at fejlen er konstateret og senest 2 måneder efter. Inden du sender din vare ind som reklamation, beder vi dig kontakte vores kundeservice med det problem, du oplever. For at kunne hjælpe dig bedst muligt, beder vi dig vedlægge et billede og/eller video samt angive dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet.

Hvornår skal jeg oprette en reklamation? +

Hvordan opretter jeg en reklamation? +

Hvad koster en reklamation? +

Hvor lang tid tager en reklamation? +

Indlevering af reklamation i fysisk butik +

Reklamationsproces

  1. Start din reklamation og indtast dit ordrenummer og e-mail
  2. Vælg produkt på din ordre og angiv årsag samt uddybende kommentar til din reklamation
  3. Registrér din reklamation og hent din pakkelabel
  4. Påsæt pakkelabel uden på pakken
  5. Pak din reklamation forsvarligt og send den ind til os
  6. Afvent svar fra vores reklamationsteam